Incuba Dones tancat per vacances

10/07/2023 | Fundación Utopía, Incuba

Els projectes Incuba Dones Barcelona i Incuba Dones Maresme tanquen per vacances! Les participants seguiran treballant en els seus projectes vitals, en identificar els seus talents i enfocar el camí professional i personal que volen recórrer.

Tot l’equip d’Utopía estarem aquí per acompanyar-les. Les sessions formatives finalitzen, però l’equip continua treballant en xarxa amb els equipaments públics i privats per donar a conèixer la iniciativa, seguir buscant suport a tot nivell, i especialment, fer d’aquest projecte comunitari un referent a Catalunya en formació que permet la conciliació familiar, enfocada als reptes de les dones en la societat actual i que posa, al centre de tot, la cura cap a nosaltres mateixes.