Consolidació entre Catalunya i el Marroc

15/04/2024 | Fundación Utopía

Avui volem felicitar especialment als nostres companys i companyes del Marroc, perquè és un dia especial per ells i les seves famílies.

El treball conjunt entre Catalunya i Marroc des del 2012 ha consolidat més de 90 empreses liderades per joves, 6 seminaris formatius sobre Emprenedoria i Ocupació Juvenil, i més de 60 professionals formats en l’àmbit de l’educació social i l’atenció a les persones amb diversitat funcional.

Hem treballat estretament amb Moultaka des de sempre, i a poc a poc, hem construït una xarxa indispensable per seguir endavant i encarar tots els nous reptes que tenim en ment.

Gràcies a tots i totes els col•laboradors/es que ho han fet possible, gràcies a tot el voluntariat que ha posat el seu gra de sorra… Feliç fi de festa!! Us ho desitgen els vostres socis i sòcies de la Fundación Utopía.