Ampliem la recepció de candidatures del Projecte Nahual!

18/04/2024 | Fundación Utopía, Nahual

El projecte Nahual, amplia el període de recepció de la documentació per la seva edició 2024. Encara estàs a temps de presentar la teva documentació!

Les persones interessades hauran d’emplenar el formulari i enviar-ho junt amb la documentació adjunta corresponent a la següent direcció de correu electrònic: nahual@fundacionutopia.org

Per trobar les bases, el formulari i més informació sobre la convocatòria: https://www.fundacionutopia.org/abierta-la-17a-edicion-del-proyecto-nahual-de-la-fundacion-utopia/

Les persones seleccionades seran notificades durant un període no major de 15 dies posterior al tancament de la recepció de la documentació.

L’equip dels projectes de Sensibilització i Educació per al Desenvolupament estem treballant en la preparació de les accions que desenvoluparan les persones seleccionades per aquesta edició.

Recorda, tens fins el 5 de maig a las 23:59 hores per presentar la teva documentació.