Celebració dels 19 anys de l’Associació Moultaka

05/03/2023 | Fundación Utopía, General

Celebració dels 19 anys de l’Associació Moultaka

Avui dia 5 de març, l’Associació Moultaka, la nostra contrapart al Marroc en els projectes de Cooperació al Desenvolupament, celebra els seus 19 anys.

Quasi dues dècades treballant a les comunitats de Fez, Tetuan i Nador amb els i les joves, potenciant la formació, l’emprenedoria i l’alfabetització a les zones més empobrides de la societat Marroquina. La Fundación Utopía els ha pogut acompanyar en aquesta ocasió, donat que era una data molt important per tot l’equip sobre el terreny i s’ha pogut comptar també amb la presència de la prefectura de la regió i el representant de l’Institut de Desenvolupament Humà del Marroc. Ambdues institucions públiques s’han mostrat molt satisfetes amb els resultats obtinguts pel projecte i la trajectòria dels i les joves participants.