Avancem amb projecte Nahual

02/11/2023 | Nahual

Aquest mes d’octubre ha estat un mes intens i molt important pel projecte Nahual. Estem creant propostes a nivell intern que no es veuen a simple vista, però que poden canviar moltes realitats i esperem que donin els seus fruits el 2024.
Aquí van algunes de les accions que realitzem per tal que estigueu al corrent de la tasca diària de les persones convidades i l’equip tècnic de FUtopia.
– Creació i guionització del projecte Històries d’Èxit de l’Escola de la Creativitat i la Innovació a Guatemala, amb el suport d’en Pep Plana, voluntari de la fundació, educador social i col·laborador immillorable.
– Suport per part d’en Wilmer a la comunitat Hondurenya a Girona amb el treball intern de pla Estratègic per l’Associació d’Hondurenys de Girona, amb qui hem començat a treballar estretament.
– Coordinació i treball conjunt amb la ciutat de Tarragona, el seu ajuntament i la coordinadora de ONGs del territori, amb qui estem establint un treball amb xarxa molt important.
– Activitats de visibilització de la realitat a Guatemala i la seva situació política per part de la Russeth (reunions, establiment de projectes, creació de continguts…)
… I moltes accions més!
Us esperem per saber més i per formar part del grup de voluntariat que cada cop es fa més gran i més actiu: fundacionutopia@fundacionutopia.org