Visitem Nador i Alhucemas, al Marroc

27/09/2023 | Fundación Utopía, Incuba

Del 20 a 23 de setembre, dos professionals de Fundación Utopía van fer una acció de visita i reunions amb organitzacions i administracions públiques del nord del Marroc, en concret a Nador i Alhucemas.

El viatge se situa en la voluntat de l’entitat de replicar el projecte Incuba, que des de fa més de 10 anys es desenvolupa a Fes.

Incuba Marroc és un projecte especialment dirigit a col·lectius de difícil inserció, en particular joves i dones amb l’objectiu de promoure l’acompanyament en l’emprenedoria a persones que volen iniciar un projecte de negoci. Actualment, el projecte Incuba ha estat apropiat pels governs locals de Fes com a política pública.

Aquest viatge a Nador i Alhucemas s’ha pogut realitzar gràcies al suport del Departament d’Acció Exterior de la Generalitat de Catalunya i el suport a la internacionalització de les organitzacions del tercer sector.