Us prensentem la Helen, la nostra Chajinel 2023

20/09/2023 | Chajinel, Fundación Utopía

La Fundació Resilis, conjuntament amb la Fundación Utopía i amb el suport de la Universitat de Girona, Dipsalut i l’Ajuntament de Girona us presenten a la Helen, la nostra Chajinel 2023!

La Helen, llicenciada en infermeria per la Universitat de San Carlos de Guatemala i docent de l’Escola Nacional d’Infermeria d’Occident ja està a terres Gironines juntament amb les persones seleccionades del Nahual.

Gràcies a la seva experiència laboral, és coneixedora de la realitat que travessa la salut a Guatemala i els reptes presents i futurs que s’han d’afrontar en aquest àmbit.

Durant els pròxims 3 mesos, participarà en la sensibilització i formació de la població gironina en pro de la defensa dels drets humans, especialment de menors i dels pobles minoritzats a través de l’intercanvi de bones pràctiques sanitàries i experiències compartides.

Vols saber més? Vols participar en els nostres tallers i activitats?

Posa’t en contacte amb nosaltres!