Coneixes la tasca que fa la Fundación Utopía a Barcelona?

14/11/2023 | Fundación Utopía

Som una entitat amb seu central a Girona, i alhora, en enfocar la nostra energia i esforç per arribar a tot Catalunya.

La nostra tasca a Barcelona es centra principalment en l’educació pel desenvolupament i la cultura de pau.

Treballem de manera col·laborativa amb serveis de la Generalitat, així com també amb centres cívics gestionats per l’Ajuntament de Barcelona d’on formem part del seu calendari d’activitats de Solidaritat i Cooperació).

Ben aviat ampliarem l’oferta d’accions de sensibilització vers la Cooperació i la Transformació de les situacions de desigualtat a altres equipaments, i ens sentim molt orgulloses de la tasca voluntària dels nostres col•laborados Barcelonins, que any rere any, fan més gran la feina que ens impulsa.