Accions per la pau: La nostra ambició per als Objectius Mundials

25/09/2023 | Fundación Utopía, General

L’any 2023 marca l’equador de l’aplicació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La celebració del Dia Internacional de la Pau en 2023 coincideix amb el cim dels ODS (18 i 19 de setembre), que suposa un pas entremig.

L’objectiu dels ODS és acostar-nos a societats més pacífiques, justes i inclusives, lliures de por i violència. No obstant això, no aconseguirem aquests objectius sense la contribució i participació d’una àmplia gamma d’agents, entre ells els 1 200 milions de joves que habiten el món en l’actualitat.

Enguany el tema és “Accions per a la pau: la nostra ambició per als #ObjetivosMundiales“. Es tracta d’una crida a l’acció que reconeix la nostra responsabilitat individual i col·lectiva de promoure la pau. El foment de la pau contribueix a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), i aconseguir aquests objectius crearà una cultura de pau per a tots.