El Nahual arriba a Tarragona

02/12/2022 | Fundación Utopía, Nahual

Gràcies al recolzament rebut per la Diputació de Tarragona, hem pogut traslladar el Projecte Nahual a la ciutat de Tarragona i a Terres de l’Ebre. Les participants Nahuals d’aquesta edició, la Maria del Rosario Arteaga i Deisy Tzep, es van traslladar a Tarragona juntament amb el tècnic de projectes de Fundación Utopía, en Pablo Gordillo, per dur a terme diversos tallers i activitats en diferents espais d’acció comunitària de la ciutat.

Durant la seva estada, es varen reunir amb l’Àrea de Cooperació i joventut de l’Ajuntament de Tarragona, la Xarxa de ONG’s de Tarragona i la coordinació de centres cívics, presentant el projecte Nahual i coneixent la dinàmica de funcionament de les diferents institucions per valorar possibles vies de col·laboració.

El projecte Nahual també van visitar diferents centres com el CRAE Lo Carrilet, CRAE Ball de Cavallets i CREI El Guaret de Fundació Resilis i el Centre Residencial La Duna de Fundació Astres, on s’hi han dut a terme xerrades i tallers en matèria de drets humans de la infància i protecció del medi ambient.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tots els serveis de Tarragona i Terres de l’Ebre per l’acollida que ha rebut el Projecte Nahual de la Fundación Utopía!!

15 anys ampliant mirades, sensibilitzant i aprenent cada dia de tots i totes.