Fundación Utopía i el Marroc

13/03/2023 | Fundación Utopía, General

Fundación Utopía i el Marroc

Coneixes la tasca que Utopía realitza al Marroc i l’equip de treball coordinat entre ambdós països que ho fa possible?

L’equip de l’Associació Moultaka i la nostra representant voluntària al Marroc, l’Ekbel Bourkadi, fan una feina constant d’atenció a les persones joves en situació de vulnerabilitat, a través del Projecte Incuba Joves Fez.

I des d’aquí, l’equip d’Utopía i de l’àrea Internacional de Plataforma Educativa, fa tot el possible per consolidar acords, col·laboracions i suport internacional per ampliar Incuba Joves a Tetuan i obrir nous projectes que beneficiïn el màxim de població possible.

Vols conèixer més d’aquestes iniciatives? T’agradaria formar part del voluntariat que hi col·labora?

Posa’t en contacte amb nosaltres!

UtopiaMarroc