La Fundación Utopía participa en la Fira d’entitats socials de l’Estació Espai Jove

23/12/2021 | Fundación Utopía, Jornades i Congressos

El passat dimarts 21 de desembre, Fundación Utopía i Fundació Resilis van participar a la Fira d’entitats socials, que ha organitzat a l’Estació Espai Jove i l’Ajuntament de Girona.

La fira es va desenvolupar durant tot el dia i va comptar amb diferents estands on les entitats vam poder interactuar amb estudiants de les comarques de Girona.Al matí, es va realitzar una sessió informativa dirigida a estudiants del cicle formatiu d’integració social de l’institut Montilivi, on vam poder exposar i detallar la tasca que realitzen les dues entitats del grup Plataforma Educativa que desenvolupem projectes de cooperació internacional i d’educació pel desenvolupament, així com els principals objectius de la nostra acció.

La sessió va tenir molt bona acollida per part dels i les estudiants que ens van venir a veure, que no només es van interessar per la tasca de la nostra entitat sinó que es van inscriure al servei de voluntariat per a col·laborar en accions i projectes que estem desenvolupant.