El campus virtual d’Incuba es posa en marxa

22/03/2023 | Fundación Utopía, General, Incuba

El projecte Incuba Dones Barcelona de la Fundación Utopía ha posat en funcionament la primera part de la formació Incuba en format digital al campus de Gentis: https://www.campusgentis.org/

El projecte que va començar fa una mica més de cinc anys compta per primera vegada amb una part del seu contingut formatiu digitalitzat i espera aconseguir el 100% en els pròxims anys.

La iniciativa de digitalitzar la formació neix amb l’objectiu de garantir un major accés a la formació a dones que compleixen amb el perfil i els requisits de ser candidates, però que per raons de treball, càrregues familiars i altres responsabilitats no disposen de temps o mitjans per a accedir a la formació que se celebra de manera presencial al barri de Sants, Barcelona, en la seu de la Fundació Gentis

La creació d’una estructura de campus virtual amb la transformació dels tallers en sessions onine s’ha dut a terme de la mà de la Fundació Gentis, qui ha aportat tots els seus coneixements tècnics i experiència en la creació de continguts digitals pedagògics.

Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies a la Fundació La Caixa qui ha cregut fermament en el projecte i va finançar el procés de digitalització de la formació durant l’any 2022.

Pots consultar més informació sobre la formació a la pàgina web del projecte: