Comença l’edició EFCI Dones Emprenedores al municipi de Nahualà de Guatemala.

27/02/2023 | Fundación Utopía, General, Nahual

Comença l’edició EFCI Dones Emprenedores al municipi de Nahualà de Guatemala.

Comença amb gran èxit de participació l’edició EFCI Dones Emprenedores al municipi de Nahualà de Guatemala.

Un projecte que aquest any, duplica el nombre de participants, gràcies al suport de l’Agència Catalana de Cooperació Internacional. Ja són 27 dones emprenedores les que estan formant-se amb la metodologia EFCI amb el repte de crear la seva pròpia iniciativa empresarial per tal d’assolir autonomia financera i independència econòmica per elles i les seves famílies. La Fundació Duane Carter i la Fundació Utopia treballen conjuntament per fer realitat una proposta que transforma vides. Crear el teu propi model de negoci, sota els paràmetres d’economia socials, sostenible a tot nivell i amb un component imprescindible: la creativitat i els talents femenins com a motor de transformació comunitària.