La 5ena edició d’Incuba Dones Barcelona ja està en marxa!

22/11/2021 | Fundación Utopía, Incuba

El passat 10 de novembre, Incuba Dones Barcelona de Fundación Utopia va inaugurar la seva nova edició, la cinquena, a la ciutat comtal en la que hi participaran 10 dones que volen liderar el seu propi procés d’emprenedoria.

Estela Rodríguez, tutora del grup, va ser la encarregada de rebre les participants i donar la benvinguda a les assistents.
La sessió d’inauguració  va ser a càrrec de la Lilian Canté, coordinadora pedagògica, qui va explicar la metodologia de la formació i les línies d’actuació d’Incuba en  edicions passades així com els productes de les dones que van realitzar la formació la passada edició.
En aquest primer mòdul, que s’estendrà fins al mes de desembre, es treballarà  l’enfortiment emocional i l’apoderament de les participants i la construcció més detallada de les idees de negoci per començar a confeccionar el seu propi pla d’empresa.

Les sessions formatives seran els dimecres de 9:30h a 13:30h en les instal·lacions de Fundació Gentis al carrer Vilardell, 29 de Barcelona.
Si voleu participar-hi o voleu més informació, us podeu dirigir a suportincuba@fundacionutopia.org

Us esperem!