15 anys de Fundación Utopía

30/05/2022 | Fundación Utopía

La Fundación Utopía celebra, aquest 2022, quinze anys de trajectòria. Una de les primeres accions per celebrar aquest aniversari serà una jornada online Catalunya – Guatemala, que se celebrarà el dissabte 18 de juny, a les 10h de Guatemala (18h de Catalunya) i que comptarà amb la participació de persones i personalitats que han format part d’aquesta aventura.

Aquesta jornada és una oportunitat de retrobar-nos, d’enfortir els vincles i de conèixer les bones pràctiques de les persones facilitadores d’EFCI – Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació, que va ser una part important per la multiplicació de la metodologia i de la qual actualment fem ús en totes les nostres iniciatives i projectes que desenvolupem en pro dels drets humans i del desenvolupament humà sostenible a través de la creativitat, la cultura i la innovació com a eines de transformació amb els col·lectius amb qui treballem.

Projectes com Mujeres Emprendedoras Nahualá i Sembrant Esperança – Prevenció de la Malnutrició Infantil, encapçalen els projectes de Cooperació Internacional que es realitzen a Guatemala, i durant aquesta jornada en coneixerem la situació actual, així com els reptes que els col·lectius de dones i infants, han de superar en aquest procés d’enfortiment.

Amb aquesta acció, volem agrair l’aportació de totes i cadascuna de les persones que han format part d’aquesta gran família i que durant aquests 15 anys han col·laborat en l’observació, creació, investigació i realització de les accions enfocades a l’ús de la creativitat i la innovació com a motors de transformació i canvi social.